20.00

Var klockan när jag börgade skriva detta inläg.

skolan idag var tråkig men vi hade hemkunskap och gjorde lax och potattis,GOTTGOTT VR DET!!! så jag slapp äta den ekliga skol maten idag.  Sista lektionen var det bad, Tack för skjutsen till badet erika <3  äfter badet kom mamma och skjutsade mig till konfan, konfan var som vanligt, ganska trist men tiden gick fort idag!!! så det var ju bra endå!!!

Nu sitter jag är och kollar på tv och vet inte vd jag skal göra, tänkte gå ut och köra litte fyrhjuling men jag tror pappa är ute och hjälper lisa så jag tror inte den är hemma. Så jag vet inte vad jag skal göra!!!


Hoppas mamma kommer ham snart, hon är på föräldramote för min klass och jag vil veta va de pratar om!!!


Kommentarer
Postat av: eriika! ;D

haha, varsågod tilda! <3 det var jättekuld ;D <333

2008-10-21 @ 20:30:31
URL: http://erikakarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0