JajAJa

Jag bara älskart, idag så var det fotbolls träning , eller ja det är det varje onsdag men jag har inte kunat gå pga båtkursen som är samtidigt, men idag så blev det ingen kurs så ddå var det träning som gälde!!! skit roligt var det, vi var 4 pers xD Becca Kikki Alice och jag o så klart rolle oxå!!! vi hade skita roligt och det regnade och vi blev hur leriga som hälst!!! sedan åkte jag med alice hem och nu kom mamma och pappa och hämtade mig så nu är jag hemma igen!!!

skal snart äta och sedan blir det litte plugga och sedan sängen för mig tror jag!!! är skit trööt <3
Ha det bra <3

Kommentarer
Postat av: SANNA

kika gärna in på min blogg sötnos!

2008-10-23 @ 20:26:23
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0