Vilken dag?

Jo idag är det trosdagen den 23/10 , och det innebär att i morgon är det parken!!! KULKUL, ska dit med alice och emme <3, men det innebär oxå att det bara är en skoladag kver tills där är höstlåv!!! Jag säver bara fy fan va gött!!!

Idag har det annars inte varit så roligt, tappade nycklarna igår, men idag så kom tova med dom för hon hade hittat dom, tack tovsing <3. sedan har vi haft engelska läxa och det var första gången på länge som jag tyckte att jag kunde glosorna.  Äfter skolan så kom ellens mamma och hämtade so i skola och skjutsade os till innebandyn. Tack för skjutsen!!! men sedan fick jag vänta på pappa tills han kom med mina träning kläder, Då hade jag ingen lust att träna och var hungrig och ´hedde och i huvet, men träningen gick ganska bra. Sedan var det dags att åka hem och då sa pappa att vi skulle på kallas till annica och pär så då var det bara att bytaom och åka iväg igen!!! Nu är jag hemma från kalaset och skal såva snart!!! orkar inte vara uppe längre, och längtar tills i mon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0